Σπούδασε λίγο ή καθόλου για να πετύχεις.

Από DIMITRIOS 25/06/2019 0 Σχόλιο(α)

Σπούδασε λιγότερο και βγάλε περισσότερα σε έναν κόσμο που οι φτωχοί γονείς ή συγγενείς δίνουν άποψη και τρόπος σκέψης στα παιδιά τους. Σε έναν κόσμο που ο φτωχός λόγω ανασφάλειας ρίχνει την ευθύνη της ατυχίας του και της κακής του οικονομικής κατάστασης στην έλλειψη πτυχίου και γι΄ αυτό όλο και περισσότεροι νέοι οδηγούνται στην εκπαίδευση. Αλλά αναρωτιέμαι από πού κι ως πού,  ένας άνθρωπος που ενδιαφέρεται για έναν άλλον, δηλαδή ο μέσος γονιός για το παιδί του ενώ ο ίδιος δεν έβγαλε ποτέ χρήματα και δεν μπόρεσε ποτέ να ακμάσει οικονομικά, από πού κι ως πού συμβουλεύει το παιδί του για το πώς θα ανταπεξέλθει οικονομικά; Στη ζωή αυτή ότι πιο παράλογο μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για το ίδιο του το παιδί, είναι να γνωμοδοτεί για ένα ζήτημα που του έχει αποδείξει η ζωή ότι δεν το γνωρίζει.  Είναι σαν να θέλεις να εξηγήσεις για το πόσο καλά θα περάσει το παιδί σου σε ένα ταξίδι στο Βερολίνο,  όταν δεν έχεις μπει ποτέ ούτε καν σε αεροπλάνο για να ταξιδέψεις εκτός Ελλάδας. Αντί λοιπόν γονιέ, να ανοίξεις ένα τουριστικό οδηγό, αντί να ανοίξεις το ίντερνετ και να δεις ταξιδιωτικές πληροφορίες από ανθρώπους που ασχολούνται με αυτό το ζήτημα, δηλαδή με το εκάστοτε Βερολίνο, το μόνο που κάνεις είναι να του προτείνεις το άχτι σου, να πάει σχολείο και να βρει μία δουλειά. Δυστυχώς έχω φάει κι εγώ το χάπι και σπούδασα πολιτικός μηχανικός. Έχω κουραστεί πάρα πολύ δουλεύοντας 40 και 50 ώρες ταυτόχρονα με τις σπουδές στο Πολυτεχνείο και έχω μάθει να δουλεύω 17 ώρες την ημέρα τη τελευταία εικοσαετία της ζωής μου.  Έχω κληρονομήσει  βαριά εργασιομανία την οποία προσπαθώ να αποβάλλω. Τα οικονομικά μου αποτελέσματα θα ήταν εκατοντάδες φορές καλύτερα, αν επέλεγα να μη σπουδάσω και να ασχοληθώ με τη δημιουργία επιχειρήσεων και πραγμάτων που με ενδιέφεραν και έχουν να κάνουν με το πραγματικό κόσμο και όχι με τα ιδρύματα. Το ίδρυμα το λέει και από μόνο του που κάνει είναι να κλείνει ανθρώπους σε μία κατάσταση με σταθερές οριακές συνθήκες χώρου και χρόνου. Πώς μπορεί να έχει αξία στο μυαλό ενός ανθρώπου μία διαδικασία που εμπερικλείει μέσα της την λέξη ίδρυμα, είναι για μένα από μόνο του ένα σοβαρό ερώτημα, όπως ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Όταν ακόμη και για τους σχιζοφρενείς οι τελευταίες μελέτες δείχνουν ότι η απόδραση από την ιδρυματοποίηση είναι απαραίτητο στοιχείο για την ολοκλήρωση της θεραπείας τους. Εμείς θέλουμε τα παιδιά μας στα ιδρύματα. Χαιρόμαστε για αυτά όταν προσπαθούν απλά να παπαγαλίζουν. Χαιρόμαστε όταν τα βλέπουμε να υιοθετούν φυτευτές πληροφορίες στον εγκέφαλο οι οποίες δεν θα έχουν καμία εφαρμογή στην πραγματική ζωή. Όταν το 40%, της γνώσης των εκπαιδευτικών συγγραμμάτων, εντός δεκαετίας είναι παρωχημένη και αυτός ο χρόνος μειώνεται όλο και περισσότερο πώς είναι δυνατόν επικροτούμε και να αγωνιούμε για να μπουν τα παιδιά μας στα ιδρύματα.

Ετικέτες: Study little or not at all

Leave a Comment